Evli Çifte Üçüncü Oldum

Merhaba sex hikaye okuyan arkadaşlar bu anlatacağım gerçekten yaşanmış bir anı dır. Ani sallama atma bir olay değil inanın. Bir arkadaşımın vasıtasıyla Serdar ile tanıştım. Bu arada ben ist ikamet ediyorum. Serdar ise istanbul çekmeköy’den evli bir beydi. Skype’de yaklaşık 1 ay civarı sohbet ettik il başlarda sohbetimiz normal sıradan

Arkadaşımın Kuzenine Götten Girdim

Merhabalar sevgili sex hikayeleri okuyucuları sizinle bugün çok çılgın bir hikaye paylaşacağım. ben 27 yaşında yakışıklı bir beyim. geçenlerde işyerinden bir arkadaşımın kuzeni bizim oraya uğradı normal görünüşlü 19 yaşında bir kızdı. herhangi bir çekiciliği yoktu kendisiyle tanıştık arkadaşım, ben, kuzeni şirkette yalnız kaldık kahve içtik havadan sudan sohbet etmeye

Bekaretimi Bozdurmak İçin Plan Kurdum

Selam bakire sex hikaye okurları. Adım elmas 21 yaşında Çankırılı Ankara’da yaşayan balık etli vücut ölçüleri iri memeli dolgun brezilya kalçalı 160 boyunda kızım albenisi olmayan zenci dudağına çalan bir dudak yapım var. Stajdan sonra staj yaptığım yerde çalışmaya devam ettim erkek arkadaşım ile takılıyor evlenmeye niyetliydik yaşım o zaman

Nasıl Jigolo Oldum?

Merhaba olgun sex hikayeleri okurları, adım Buğra. Üniversite için İzmir’e gelmiştim memleketim Kayseri’den. Kayseri gibi bir yerden sonra İzmir bana acayip lüks gelmişti. Kayseri’de fena sayılmazdı bizim için ama İzmir gibi bir yer görmemiş olduğumuzdan sıkılmıyorduk orada. Yoksa İzmir gerçekten muhteşem bir şehirdi. Bir kere denizi bile yetiyordu bu şehri

Dul Yengem Doymak Bilmiyordu

Merhaba yenge sex hikayeleri okurları. ben erkan size bundan 6 yıl önce dul yengem nuran ile geçen sex anımı yazıyorum. Yengem çok mükemmel bir kadın değil kısa boylu küçük ama ele avuca gelir memeleri olan bi kadındır. Bir gün annem beni yengem göndermişti elimde bir poşet ama ben yengemin şike

Sevgilim Azdırınca Başkasına Siktirdim

Merhaba sex hikayeleri tutkunları. Benim adım Yaren. Geçen sene üniversiteye başladım. Hangi üniversite olduğunu yazmayacağım. Bu sene ikinci sınıftayım ve başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Liseyi bitirdiğim zaman Emre adında bir sevgilim var. Küçük yaşlardan beri tanışmaktaydık ve birbirimize deli gibi aşıktık. Ailesini tanırdım ve oda benim ailemi tanırdı. Neyse Emre

Abimle Başlayan Ensest Sex Hayatım

Merhaba ensest sex hikayeleri okurları. İç anadolunun bir dağ köyünden sen kalk taa İstanbul’lara gel, oku, bir şeyler öğren…, dön gene köyüne, kendinden büyük bir adamla pat diye evlen! Hani, hikayesi uzundur derler ya.., tam da öyle. Adı üstünde dağ köyü. Herkesin herkesi bildiği, kimsenin saklısının gizlisinin kalamadığı bir köy.

Kuzenimi Bizim Evde Sikiyorum

Selam sex hikaye severler. Benim adım Faruk 1 ay önce kuzenim Merve bize kalmaya gelmişti her yıl gelir zaten heryneyse bana geleceğeni mesaj attı tamam dedim havalimanından alırım seni dedim tamam dedi merveyi tanıtayım size 1.80 boylarında uzun ince dik göğüsleri olan yuvarlak kalkık götü olan bi kız herneyse bunu

Kız Kardeşim Denizle (Uzun Sex Hikayesi)

Evet yalnız değilsiniz.başlığını benim gibi ensest sex hikaye yaşayanlara aften böyle attım. tüm yazdıklarım 500 sayfayı gecti.ben yazdıklarımı, konu bütünlüklerini bozmadan ,aralarda bazı olayları es gecerek size aktaracağım.es gectiklerimide ileriki zamanlarda müstakil hikayeler olarak yayınlıyacağım.yazılar içerisinde imla hataları olabilir.yazma hızında klavye kontrolunu kaybetmiş olabilirim.yazı tarzımdada uzun kurgulu ,devrik cümlelerim olabilir.kusuruma

Abim Sayesinde Kadın Oldum

Merhaba ensest sex hikayeleri okuyucuları. Ben irem. 18 yaşında iri memeli seksi biriyim. size başımdan gecen bir sex hikayeyi anlatacağim. Bir gün annem ve babam tatile gitmişlerdi. Yaz olduğu icin acık giyiniyordum. Altımda tanga, üstumde sutyensiz bi askılı bluz vardı. Amımı okşayarak orgazm oluyordum. Aniden abim odama girdi. Ne oluyor